Friday, April 9, 2010

Reklamim Në Revista - Avantazhet e përdorimit Kjo Print Media


Image : http://www.flickr.com


Është vlerësuar se ka rreth 160.000 revista të botuar nëpër botë në më shumë se 29 gjuhë. Edhe pse një përqindje të madhe të këtyre revistave nuk janë saktësisht vendosjen e botës në zjarr në gjenerimin e të ardhurave drejtim, unë mendoj se është e drejtë të themi se ka ende një treg të konsiderueshëm për këtë formë tradicionale e mediave reklamave.

Për reklamues, një nga avantazhet e madhe e të pasurit të tilla të mëdha zgjedhja e një prej revistave të zgjedhur nga ështëFakti se ata janë në gjendje për të synuar një audiencë të veçantë, që mund të ketë një interes të veçantë në produktin e tyre apo shërbimi. Edhe pse revista kanë një mbulim relativisht të vogël në krahasim me gazetat kombëtare, është përparësi pozitive për arritjen e një audiencë të veçantë që kthen shumë njerëz mbi të revistave.

Një nga avantazhet e tjera të Magazine Reklamim është fakti se ju mund të kërkoni që referohem juaj është vendosur në një pozicion të caktuar, madje edhe brenda një tiparneni. Kjo do të rrisë efektivitetin e përgjithshëm të korporatave dhe komerciale të ofertave tuaja, si dhe duke shtuar një mesazh pozitiv dhe mjaft të rëndësishme për blerësit potencial. Sigurisht, nëse ju nuk mendjen ku reklamën tuaj duket, ajo ndoshta do të vendosen në një afat të përgjithshëm të pozitës letër. Kjo do të thotë që reklama juaj të mund të vendosen kudo, por ndoshta do të kushtojë më pak se në qoftë se ajo ishte vendosur në një pozicion kryeministër. Megjithatë, gjithmonë të përpiqet të marrë një çmim Rop për një pozicion të veçantë kur jumund, pasi shumica e botuesve do të jenë të lumtur për të negociuar.

Vendimi për të ndjekur Revista Reklamim nuk duhet patjetër të bëhet pa bërë disa në thellësi Media Planifikimi dhe krahasuar shpenzimet lidhur me përfitimet. Megjithatë, kur ju të gjeni të automjeteve të drejtë dhe objektivi juaj është për të ditur të cilësisë apo elegante për produktin tuaj, Revista Reklamim është formati i përsosur.

Si me lloje të tjera të mediave, ajo është gjithmonë shumë i mençur për të ndërtuar një nivel miqësore dhe të vazhdueshme e komunikimitme revista. Gjithmonë dërgoni në PR i shkruar dhe lajme produktin dhe të bëjë një pikë për të shkuar për të parë funksion tuaj të preferuar dhe redaktorët e lajmeve në një ekspozitë apo produkt nisë. Ai gjithashtu mund të paguani për t'i çuar në drekë çdo herë pas here për të treguar vlerësimin tuaj. Arsyeja për këtë është të përmendet se shkrimtarë të kujtohet gjithmonë njerëzit e mirë, kur ata kanë një hapësirë ose në një tjetër kompani ka le poshtë. Nëse një revistë vendos që të shfaqë produktin tuaj ose shkruani në lidhje me këtë, kjo përkthehet në të lirë reklamat, edhe pse është në formën e përmbajtjen editoriale të ligjshme.

Mos harroni se reklamat në revistat ka qenë gjithmonë në lidhje me marrjen një mesazh për një audiencë të synuar specifik në një mënyrë të kontrolluar dhe në mënyrë ideale për një periudhë të gjatë kohe. Magazines të bërë këtë aq mirë, si ata kryesisht të arritur një besnikë dhe relevante lexuesve shumë. Megjithatë, si mediat e reja formatet reklamat duket të kenë shumë më mirë ndjekja dhe monitorimi i teknologjisë në vend, ai bën të pengojë njerëzit nga përdorimi irevista> si një mjet të gjeneratës së plumbit.

Nuk ka dyshim se futja e paguar online per click advertising ka sjellë në një valë të re reklamuesit - shumica e të cilave nuk duhet të kalojnë një pasuri për t'i bërë njerëzit për faqet e tyre. Në krahasim me mediat e shkruara, ndoshta nuk ka asnjë mënyrë më të mirë për të marrë klikimeve dhe hetimet e mundshme. Është ky 'kosto kundër hetim' element që ka lëvizur shumë njerëz larg nga vetëdija historike "markë" cilësitë e reklamave në revista dhemjedis më të kontrolluar dhe të justifikueshme e internetit Reklamim.

Një gjë është e sigurt pse - revista të krijojë një ambient shumë të besueshme dhe se ata ndihmojnë për të ndërtuar një cilësi mesazh lartë për produktet dhe shërbimet tuaja. Kjo mund të shpjegojë se pse janë të tilla revista një makinë e madhe promovuese kur ata punojnë së bashku me media online. Nga njëra anë ju keni një mesazh që kthen në klikimeve dhe më keni quajtur cilësi të tjera që i shton vlerë produkteve tuaja.

Ajoështë gjithashtu e vështirë të përputhen ankesën krijuese dhe mundësitë e projektimit që Magazine Reklamim mund të sjellë. reklamat edhe në natyrë e bën këtë punë të mirë, por kjo media ka tendencë për t'u shfaqur në një mjedis shumë më të zhurmshme të rrugës të lartë apo lokacioni në anë të rrugës - sigurisht jo në një kolltuk i rehatshëm në sallë pritjeje tuaj Die

Është ky 'mediat pa një motiv të qartë' shitur pikë që çimentot apelit e revistave në një mori e tërë e reklamuesit.

Nëse ju mund të gjeni një revistë, e cilaarrin audiencën tuaj të synuar të përkryer, atëherë ju do të bëni shumë më keq se të përdorni këtë mediave të thirrura për markë tuaj dhe aspektin cilësinë e çfarë mund të bëjë për klientët tuaj potencial. Në fund të fundit, një foto nuk bojë një mijë fjalë.

See Also : ±1±: My Bag Store +99% Shop For Home Theater ±1±: Discount Men's Watches On Sale! !# Last Minute Car Dvd Player








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。